Platonik aşk Yaşayanlara Msn Nickleri | Msn Nickleri
Msn Nickleri: Platonik aşk Yaşayanlara Msn Nickleri

28 Mart 2008 Cuma

Platonik aşk Yaşayanlara Msn Nickleri

Platonik olma yazık sana deqmes ona !!
Platonik aşk nickleri
Ödünç aldm qeleceqımı qeçmişmden koparken ....Sana karşı öfke duymuorum, kırqın deilim, kızqın deqilim.. Çnkü sen zAten yokmuşsun. Asıl kızılacak kişi benim.. Küçücük bir toz tanesini bir mücevher saNmışım. Snin ihaneTin bana koyMadı..Beni kahReden, bNi yokeden, bNi bin pişMan eden tek şey.. bir aşk yaRatmış tek başına yaşamışım. Sen zaTen yokmuşsun ki snn neine yanaım ..?? qünes qibi doqmustun
karanLik dünyama
qünesim secmistim seni yarinLarima
nerden biLecekdim böyLe qideceqini
akLimin ucundan biLe qecirmesdim
beni birakip acimdadan qittin
seni sevdimi biLe biLe terk edin
cek qit..
msn nickleri
bana qeri dönsen biLe
beni buLamiacaksin
bana cekdiktirLerinin nasibini aLicaksin
bu acia sende dayanamiacaksin
benim aqLadim qibi sende aqLiacaksin
benim qibi seveni birdaha buLamasin
deqerimi bilemdin
hayatimi maf edin
ne yasiki senin qibisine qönül vermisim
cek qit..
bittmeden önce herseyimdin sen benim
hatirLa senin icin canimi verirdim
bu amacin duyqusu bedenimi sarior
ihanetin beynime kursun qibi qirior
kanLarim damarLarimda birden donup kalior
yeter artik askimis mesera girior
cek qit..
bendeki bu aciLar hep senin eserin
birakip qiderken bunLari düsünmedin
ben deqil sen askimisi LekeLedin
cek qit hayatimdan benim icin öLdün
askimLa birLikte mesera qömüLdün
cek qit

Platonik aşk nickleri

Dumansız ciqaranın köpüksüz biranın sensiz $u hayatın taa----

dumanımda o yoqtu siqarayı bıraktm kadehımde o yoqtu ıckıyı bıraktm rüyalarmda o yoqtu uykuyu ßıraktm baqtm kı onsuz olmuyor yaşamayı ßıraktm...(u)

Kır Kalbimi gönlün olsun.Al canımı helal olsun şimdi başka kollardayım buda sana KAPAK OLSUNyαğмυя мυтℓυℓυğмα göℓgє ∂üşüямєк ιçιη уαğıуσяѕυη вιℓιуσяυм ηιуєтιη вєηι αğℓαтмαкѕα вєη zαтєη αğℓıуσяυм•

SE߀ß!m SEnsİN AÇqumm
ßu aşk bitti burda ARtık elveda..
beni merak edipte sakın kafana Taqma mutluum snden uzaqlarda
Adı VijdansıZ qerisini sormA...
unutamadm sanmaAa...][ çoqtan unuttm korKma ][
sendeydi hata Kahbeliqti Son Moda
ben varya ben senin için MaltepeYİ Yakarım !!!
ŞEreFSiz HayaT ŞErefine kaldırın Kadehlerİİii !!!
qanqa dur burda kalbimi de$iyolar ][ beni SEwdiğime Pi$man ediyoRlaRr
|Mézâr|| øLâcak ßana ßu Dört Duwar,||YøkLuğun|| Kadar Gér¢ék ßu ||éCéL|| , YøkLuğun kadar Gér¢ék i¢imdé ||aCı|| , azâr azâr ||öLüyørum|| . ßiLmiyørSun ..|
eger sewgin Bir HEWesse SEwme ßeny arkadaS$...
kaldım 4 Duwar içinde yanlız Kalmaq nedr bılırmsn ??
hadi ßir oyun oynayalım ?? Sen benım hayallerimle ben senın hayatınLa..??

ѕєωєηℓєя αρтαℓ ѕєωмєуєηℓєя ∂єℓι..... вη¢є єη ιуιѕι вυ ∂üηуαуα gєℓмємєℓι
][ уємιиιмѕιи αѕкıм !!! ][ & ][ Dj Д§î¥îм ™ ¤ۣۜ..¤:
mutluluq yürekli olana yakıŞır ben sewdiysem buna kiM karı$Ir...seni unuttum artıq yoqsun benım hayatımda ESkiden sewgılım vardı diceksin ardımdan ..

!! Yalanmı$ sewgisi anladım SonundAaa !!

*
o
+ || canımı yakanın CAnını Yakarım ||sen qittin We qittiqin gün ßiTTin artıq dönme qeri istemem seni..ellerimden tutan kçk eller haNİi NerdeleRr??ßenden ßæşkası Seny AfFedemeSSz !!SileiyRSan karalıyacaksın Sen ßilemiyorsan ÖqreneCEksİn.....Senin İÇin ATan ßu kalßim durmadı bir an olsun hep dönüceksin ümidiyse ÇarpTı ya SEWeCEk YA ÖleceK yada DÖNüceqK !! :>Yinede Aklımdasın SADCe uzaqtasın Ama olmuyr sensiz olmuyoR gülmüuoR qöslerim gülmüyoRr][ Ahım WhAR AlDAtılıCAksn ][aqlayın ARtık... yeter artık Güzleri gördm kışlarıda ama nie bilemem göremedm yazlarıda ßaharlrıda..O bebeq gozlerınde ßuldum keNdimi ....kanımsın damarımda canımsın sen canımdAa ßırakmam ömüR boYunda sen benım yemınımsın

Platonik aşk nickleri
Hİç kimse ßenı anlamadı Hİç kiMse Seni anlamadı Hİç kimse ßizi Anlamadı !!!NArgileye benzeEr hayallerım sadce bnı zehirler We uçup giderRr..SEN GİDERKEN BEN DÖNÜYODUM DİYENLERLE BERABER GİDELİM BAKALIM HANGIMIZ ÖNCE DÖnÜjEK ...Kır Kalbimi gönlün olsun.Al canımı helal olsun şimdi başka kollardayım buda sana KAPAK OLSUN....

ne zMn aRALIkTa yaĞmuR yaĞsa Bn isTikLaLde ısLanIyo oLacam

sNa döNüyOrUm günEşe DöNeN çiçEqLer gBİ.......!

yüreĞiniZ ne KadaR kaN ağLArsa aĞLasın DünYa sizİn için dÖnDÜrMesini DuRdurMuyoR!!!

kaRŞınDakini KıRmamaq Vee inaNçLArını SavunMaq aRasıNDa çizgİniN NereDen geÇtiĞini buLmaq zORRr!

baZEn baŞqaLarınI aFFeTmeq yeTmiyoR.BazEEn inSAnIn keNdisİNi aFfedeBİLmesİ geREkiyorr

gerÇEq arKAdaŞLAr aRasıNa MesaFE GirMeZz gerÇeq aŞqLArINda___

biLqi koLAy değiL ağLAmaq iNan çhOq zhoR daYanmaq ÖLümüNe SEweRseM biLE güLE güLE______!!!
Platonik aşk nickleri
eĞEr biR gün SevMEq isTErseN ilk Önce keNDini seW,dHa sonRa isTErseN bNİ.AMA Bni; bni SEweR gbi değiL, keNdini seWEr gbi seWMeLİsin.ÇünKü bN seNİ öLe seWDİm

biR haYaL yhoq oLsa biLE, bi HaTa saNa zaRAr veRSE biLE, haTTAa iHanET sNa aCı vERse bİLE vaZGEÇme YENİdEN bAŞLA:P

seVMeYİ biLmeYEn öLemeYİde biLmeZzzz!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder