E-msn den nickler | Msn Nickleri
Msn Nickleri: E-msn den nickler

26 Nisan 2008 Cumartesi

E-msn den nickler

|-|@y@t ß!R P€ 0Yu|\|uYS@ $!|\/|D! ßÖ|_Ü|\/| G3ÇM3 Z@|\/|@|\|! ...

türkçe meali : hayat bir pc oyunuysa şimdi bölüm geçme zamanı...


DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...


EğEr sIlEmIyOrSaN KaRaLiYaCaKsIn...


k!m53 ß!r $3y13r !m4 £7m35!n, k!n!n!2 v4r54 5ur47ım4 ku5un, ku54mı054nı2 5u5un.!!


A$k DériN ßir UçuRumSa Dü$eNin Né GüNaHı WaR SéviLéndé Wéfa YoqSa Sévénİn Né GüNaHı War!!!


ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!


IkI RaYı gIbIyIz bIr tReN YoLuNuN YaKıN OlMaSı nEyI DeĞiŞtIrIr sOn iStAsYoNuN ?


SenLe BeN BaTI-DoĞu , AmA DüNYa YuVaRLaK


' BeN 1 CüMLeLiK 1 NoktA DiiiLm !! '


".A$k TeKn!k B!r HaD!sEd!R..." (K)


MaSaLlAr gErÇeK DeIl nEkAdAr hAyAl eTsEnDe.. .


GüVeNdIgIm tEk $Ey aYnAyA BaKtIgImDa gÖrDüGüM Ve yUkArIyA BaKtIgImDa gÖrEmEdIgImDiR..!


ArAmAk iÇiN KaYbEtMiŞ OlMaK GeReKiR, bEn hIç bIşEy kAyBeTmEdIm kI..


AyIşIqInIn aYdInLaTtIgI BiR KuMsAlDa kIrIk bIr dAlIn uCuYlA SeNi
sEvIyOrUm yAzMaK IsTeRdIm aMa sEnIn hIrIn bIr dAlGa oLuP OnU SiLmEnDeN KoRkUyOrUm


BiR DemetiN Daha oLsa Ne oLuRdu Bak İşde SevmiyoR Hain PaPatya


' Káç öLüm wá?$á qözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLa? Káßu$ Y!né Ko?kuy0ruMmM..!


Bir_Zamanlar_Herkez_Aynı_İken_Ben_Farklıydım_Şimd i_Herkez_Fark_Pesınde_Ben_İse_Aynı_İşte_Buda_Benim _Farkım_


GiDeN GiTmİşTiR GiTtİğİ An BiTmİşTiR BeN gİdEnİ DeĞiLdE GiDeN BeNi KaYbEtMiŞtİr..!


¤*¨¦¨*¤…:::Asİ GuSeL:::… ¤*¨¦¨*¤


TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem


A$k Yarı yoLda kaLdı...


[•HeR AsK KeNdI MaSaLiNi aNlAtIr...•]


ßu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri... ßen Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!


SözLerin Büyük Yüreqin Kûcûk YanLi$Larin Cok DoqruLarin Yok Kendine qöre $anSLisin Fakat Bana qöre ZavaLLisin


Gözlerime çizdim seni açmaya korkuyorum ..!!!


"..ÇaY ßardağınDa ßırakılaN DudaK PaYı KadaR ßiLe uZaK KalamaM GözleriNe.."


b£ni unuTsUn DéMiŞsİn HiÇ DüŞüNdÜn mÜ? HaTıRLaMaYa dEğEr MİsiN?


$arıLıp ßasH uCumdaqi fot0ğrafLarIna ağLaR oLdum ßaksaNa . . .


KéNdiNzi PaHaLı ZaNNéTMéin HéPNZN !NdRMli qüNLéRni ßiliOrm


$arıLıp ßasH uCumdaqi fot0ğrafLarIna ağLaR oLdum ßaksaNa . . .


KraL OLsan Tacın Gider SuLtan OLsan Tahtin Gider... KraL DeğiLim Tacim Gitsin SuLtan DeğiLim Tahtim GitSin Ben Kendi HaLinde ßir Ağacim Fakat DaLimi Kiranin Ağacini Kökünden Sökerim.


HuzuR ÖzüR DiLeMeLi Bana UğRaMaDığı HeRgüN İçiN


ésKı yeRıN| kaLbımDe aRama...qozumDen aKan seLe kaRı$†ıN...!!!


Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresi..ßen sattığın son a$kın ta kendisi
KiMSe BeNi SewMiYoR . . ÇüNKü BeN FaRklıYıM , AsLıNDa BeNDe KimSeYi SewMiYoRuM . . ÇüNKü HePSi AyNı


ÖlÜmLé yA$Am aRaSıNdAkI InCé çIzQiNiN TaM OrTaSıNdAyIm yA$AmAk iÇiN SeßéßiM YoK..öLmEk iÇiNsÉ ÇoKk...


kAlBiM eSkİ FaBrİkA , YOoK ArTıK Oo ÇaLı$aNlAr


ßu Hayat Benimse EgeR CiddeeNN Yasamaya DegeR !!!


Ruh Güven Gißidir.. Çıktığı Yere ßirdaha Geri Dönmez!!!


Gözümün ya$ını sildim ben...Ko$amam kimsenin pe$inden Varsın Olmasın Bu a$klar, Yaşadıklarım Yeter Bana...!!!


bzeN soNLr başLNqıçtıR kaçışLrsa kurtuLş..geRide kaLaNLrı çöP die aTmışım bN köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsın


BaZeN H!Ç BaŞlAmAmAsI B!R GüN BiTmEsInDeN !y!d!r..ÇüNkÜ BeRaBeRlIk yAşLaNıRkEn b!r tErKeD!Ş GeNçLeŞ!R

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder