Her Türden Msn Nicki | Msn Nickleri
Msn Nickleri: Her Türden Msn Nicki

19 Nisan 2008 Cumartesi

Her Türden Msn Nicki

d anlamları düne yüklerken tüm kavramlar kayboldu

d söylediklerin yalanken ne kadar gerçek olabilirsin?

d kurduğum her cümle sonunda ünlem ! al sana gündem !

d güsel bi müziğin tonlarında kayboluorus sen düşüncelerinle bense sessizliğimle..

d >(((( yaşayabilmek kurduğum en büyük hayal ))))<

d KaRaNLıK BeNi HaPگEdİyOr ... HePگİ GeRçEğİ GöRmEm İÇiN... AMA GeRçEk OlAn TeK şEy ›ÕŁũм› ... Ve O BeNi ÇaĞıRıYor

d ѕєνgιℓιℓєя, güzєℓℓιgє zαмαηℓα αℓιѕιρ σηυ gözℓєяιуℓє ∂єgιℓ ∂υуgυℓαяιуℓα göямєує вαѕℓαяℓαя….

d Hayatımın gerçek öyküLerine ayrıLan ßi fiLmin soundTrack'indeyim

d *Seni seviyorum demek marifet değildir..Önemli olan o kelimenin tüm sorumluluklarını alabilmektir...

d zannetme ki her susan konu$maktan acizdir ve kırıLan gurur ßir hiçtir...suskunLuktan anLıyorsan çok $ey anLatmı$tır…

d Hayat asLa sahneLenemeyecek ßir oyunun sonsuz tekrarından ißarettir...

d Aşk ßenim damarLarımda doLaşan kimyasaL ßir etki! >>> ßen a$ık değiLim oğLum ßenimki sadece etkiye tepki <<<

d Ruh Güven Gißidir.. Çıktığı Yere ßir daha Geri Dönmez!!!

d Özlem bence ne bir seye duyulan hasret ne de ulu bir arzulayış. O bence içten içe ağlayıs ya da senden ayrı yasayıs...

d Gözlerimi kapattığım an gözümün önünde konusmaya basladığımda ismin ağzımda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söyler misin ?
d biliyorsun talebeyim,hafta arası gelemem, cumartesi annem evde pazar babaannemde, hele ikimizi görürlerse seyret sinemayı evde, anlasana be ---- benim gözüm yok sende....

d Aşk lüks bir lokantada yenilen en pahalı kazıktır

d Geceleri erken yatıyorum diye deli diyorlar; budalalar, rüyamda seni gördüğümü bilmiyorlar

d Sigara ve alkol insanı yavaş yavaş öldürüyormuş.kimin acelesi var ki

d вιя zαмαηℓαя αя∂ıη∂αη ßαкαя αğℓαя∂ıм $ιм∂ι ∂öηüρ αя∂ıмα ßιℓє ßαкмαм вιя zαмαηℓя υğяυηα ∂üηуαℓαяı уαкαя∂м $ιм∂ι $єяєƒѕιzм кιвяιт ßιℓє çαкмαм

d £ski FotoLar qißysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn....!

d ßєηι göяüρ кєη∂ιηι ѕıηαмα... ѕα∂є¢є göяєвιℓ∂ιğιη кα∂αяıм..нαуαт ßιя кυмαя ιѕє zαяℓαяı ßєη αтαяıм ...

d "gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм."

d kalbimde herkes engelli bitek sen onlinesin

d Göremezler... İzin Wermessem Üzemezler... Çözemezler... Benim Bir Düşüm War ki Asla Bilemezler...!!!

d nickini bile görmek istemiorum..oturum açmasan ii edersin,mailim sana agır mı geldi engelledim seni afedersin

d Ben 'SeN SeN' die bittim oğLum ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm oğLum,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!(H)
d Koptuğu Yerde Bırak !! Bu masaL böyLe bitsin.. Bir zaman HER ŞEYİMDİN !! Artıq hiçbir şeyimsin…

d уαℓναяιяιм ∂öη{∂ι¢єğιмι мι ѕαη∂ιη} ;ѕєηѕιz уαραмαм{gιвι мι gєℓισ ѕαηα} ;ѕєηѕιz öℓüям{∂ѕєм уαℓαη σℓυя} ;çüηкü ѕєηι ѕєνмιуσяυм!!!

d :::вαηα нєя zαмαη ∂єℓι мαηуαк ∂єяℓєя, єνєт вαzєη öℓє gєℓιρ gι∂єяℓєя!!:::

d ●●•нєяşєуι öğяєη∂ιğιη кα∂αя вιℓιяѕιη.вυηυ ∂α öğяєη ѕєν∂ιğιη кα∂αя ѕєνιℓιяѕιη●●•

d ѕυѕ ρυѕ ∂υямαм ѕαкiηℓιğιм∂єη,ιηѕαηıуєтℓє çözмєуı ѕєν∂ıgıм∂єη,ιℓℓє ∂є ѕαναşмαкѕα ηıуєтıη,¢єѕαяєтıη ναя мı уєηιк ∂üşмєує ?

d yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yα dα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα…

d Durumum Çevrim içi...Beynim Meşgul...Ruhum Hemen Döncek...Aklım Dışarıda...Elim Telefonda...Kalbim çevrim dışı...

d Bir Cevabim Bile Yok . Ama Soruya Hayran Kaldim !!!

d вιя єякєк єη çσк ѕєνgιℓιѕιηι, єη ιуι кαяıѕıηı, єη υzυη αηηєѕιηι ѕєνєямιş…

d Eskiden Karanlıktan Korkar Yağmurdan Ürperirdim Şimdi Karanlıklar Sırdaşım Yağmurlar Göz Yaşım OLDU!...

d Sen benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olmazsın...

d Bir kadın ya sever, ya da nefret eder; ortası yoktur.

d Güzel kız insani mutlu eder. kötü kız ise filozof eder.

d SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!

d Kadin bir çicektir erkekse etrafinda uçan pis bir böcek

d Kadinlar duygu yüklü bir gemi gibidir denizde dalgalar vurdukça etrafa nese saçarlar... Bazende dümdüz deniz üzerinde sessizce kaçarlar...

d кαρıℓмα яüzgαяıмα ηєzℓє σℓυяѕυη!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder