güncel msn nickleri | Msn Nickleri
Msn Nickleri: güncel msn nickleri

18 Mayıs 2008 Pazar

güncel msn nickleri

Ey felek ! ben aşkı erken yaşta tanıdım,Ve ben her zaman aşkım ile yaşadım.

Yıllar aldı gitti beni iki gözüm. Üzüntü, gam, kederle geçti ömrüm.

Kahrolası dünyada neşe ile geçmedi bir günüm. Sen bilirsin beni, sen bilirsin gonca gülüm.

Sen her zaman yıktın aşklarımı…Gücenme felek ! ben seni kalleş olarak tanıdım.

Ellerin kapısında köle oldum. Yanarım. Lafım yoktur senin için, bu çileyede katlanırım.

Ben erken yaşta başladım sevmeye,sevdikçe sevdim,Ve ben her sevgide bin darbe birden yedim.

Ağlamam.Göz yaşlarımı içime akıtırım. Canım yanar ama; senin için çıkmaz avazım.

İlk aşk çağlarımdı,gönlüm denizler misali kabarmıştı,Nerden çıktın karşıma ? aldın benden aşkımı.

Bekle geleceğim. Mehtaplı bir gecenin ortasında, Ellerimde bir demet gonca gül ile, bir mendil olacak.

Nice aşklar yaşadım;elemli,kederli veya neşeli,Baktığında hepsi aynı değil mi.


Konunun Dewamını okumak için >>> alemturka

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder