Uğurlu Nickler | Msn Nickleri
Msn Nickleri: Uğurlu Nickler

20 Mayıs 2008 Salı

Uğurlu Nickler

*bLok ders oLuyoda neden bLok tenefüs oLmuyo?

*ben artık kafama qöre ya$ıyorum... sen de bana qöre ya$a

*sen okulda ineklerken ben evde pinekliyodum..

*acılar bize müptela biz biraya

*kronik sıkıLqan

*qökhan qüneyden yoL hafıızzzz (sakarya dilini bilmeyen anlamaz

kendimle çelişmekteyim

amaç aşksa sonuç acı

tükürüğümde boğulursun

her gerçek gibi sende yalan oldun

DİKKAT: Hayatınızı "Edit" butonuyla düzeltirmisiniz..

hayatım kördüğüm oldu help me!

sipariş üzerine hayat yazılır,kurgulanır,oynanır..

bezbebektin hayatımda sıradan bir bebek.. oynadım.. yeni yerin eski oyuncak sepetim.


ßen nie $3ytana tapayım.. o ßana tapsın

Aşk bizimle oyun mu oynuyor?

hayat; yine ıskaladın beni..

hayatı kafana takarsan,takılırsın..

akıllı olup kahır çekeceğine deli ol kahrını çeksinler

aynı monoton kısır döngü

seni bana sorma.. beni bana sor

mazoşist kişiliğime sadist partner aranıyor.

bu aralar pek bi hümanistim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder